عكس عينك بلوكات عكس عينك بلوكات .

عكس عينك بلوكات

بهترين عينك بلوكات

عكس عينك بلوكات

شيشه هاي بلوك چيست؟

امروزه نام عينك بلوكي را زياد مي شنويم، اما اين عينك چيست؟! شيشه هاي مسدود كننده نور آبي به طور ويژه براي فيلتر كردن پرتوهاي مضر نور آبي و بنفش ساخته شده اند. اين اشعه ها اغلب از صفحه هاي ديجيتال مانند تلويزيون، تلفن همراه و تبلت ساطع مي شوند و چشم را در معرض آسيب قرار مي دهند.

 

استفاده بيش از حد از صفحه نمايش هاي ديجيتال در جهان بسياري از دانشمندان را نگران كرده است. در واقع ما از ساعت 6:30 صبح كه با زنگ موبايل خود بيدار مي شويم در معرض اين نور هستيم. ساعت 6:35 صبح در حال بررسي اينستاگرام هستيم و ساعت 9 صبح مدام به صفحه كامپيوتر در محل كار خيره مي شويم. ساعت 12 ظهر به دوستان و همكاران پيامك مي دهيم و اخبار را مي خوانيم. ساعت 13 به سر كار برمي گرديم و ساعت 17 فيلم تماشا مي كنيم.

 

اگر همان روال قبل از خواب را بررسي كنيم، چند بار ديگر سراغ تلفن همراهمان مي رويم. بدون شك براي در امان ماندن از نور عكس عينك بلوكات آبي و اثرات مضر آن بايد عينك مسدود كننده نور آبي بخريم. زيرا سازندگان اين عينك ادعا مي كنند كه اين ابزار به عنوان محافظ چشم عمل مي كند.شيشه هاي بلوك چيست؟

نور آبي چيست؟

قبل از خريد عينك مسدود كننده نور آبي، احتمالاً سؤالاتي در ذهن شما وجود دارد. بهتر است قبل از درك نحوه عملكرد عينك هاي نور آبي ابتدا نور آبي را بشناسيد. رنگ هاي اصلي در طيف نور از آبي تا قرمز متغير است. نور آبي نزديك ترين نور به اشعه ماوراء بنفش است و انرژي بسيار بالايي دارد. طول موج اين نور در مقايسه با رنگ هاي نزديك به قرمز كوتاه تر است. اما آنها با فركانس بالاتري به چشم ما برخورد مي كنند.

 

جالب است بدانيد كه نور آبي در نور خورشيد نيز وجود دارد و ريتم زندگي ما را در روز و شب كنترل مي كند. توجه داشته باشيد زماني كه ما در معرض نور آبي زيادي از صفحه هاي ديجيتال قرار مي گيريم، چشمان خود را در معرض نورهاي غير طبيعي و مضر قرار داده ايم. طبق تحقيقات، نور آبي باعث خستگي چشم، سردرد و اختلال در چرخه خواب بدن مي شود. به همين دليل عينك بلوكات محافظي عالي براي محافظت از چشمان ما در برابر نور آبي و تمام علائم آن است. عكس عينك بلوكات


برچسب: بهترين عينك بلوكات، عينك بلوكات مردانه، عدسي عينك بلوكات،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۰۸:۴۳ توسط:vali موضوع: نظرات (0)